Λύκειο Κύκκου Α΄
Δευ-Παρ: 7.30-13.35
Τηλέφωνο: 22590714
Τηλεομοιότυπο: 2235408
Μενού

Καλλιτεχνικό εργαστήριο DIGIMI

Το Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας (CSI), διοργάνωσε στο Σχολείο μας, καλλιτεχνικό εργαστήριο στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου "DIGIMI - Digital storytelling for migrant integration", την 1η Νοεμβρίου 2022. Μαθητές και μαθήτριες από το τμήμα της Μεταναστευτικής Βιογραφίας Α10 και το τμήμα  Β61, συναντήθηκαν για δύο περιόδους υπό την επίβλεψη των καθηγητριών τους και της επιθεωρήτριας Αγγλικών κ. Κατερίνας Βλαδιμήρου.

Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να απεικονίσουν εικαστικά μια προσωπική αφήγηση με αφορμή μια ερώτηση που τους δόθηκε, η οποία εκμαιεύτηκε από την εφαρμογή DIGIMI. Σε δύο περιόδους δημιούργησαν την προσωπική τους εικονογραφημένη ιστορία και μερικοί από αυτούς την παρουσίασαν.

Οι μαθητές/τριες ενθουσιάστηκαν με την ευκαιρία που τους δόθηκε να γνωριστούν καλύτερα μέσω της καλλιτεχνικής αυτής δραστηριότητας.

Το έργο DIGIMI επικεντρώνεται στη δημιουργία κοινωνικού αντίκτυπου, δηλαδή στη δημιουργία ισχυρότερων και πιο ανθεκτικών κοινοτήτων συνδέοντας διαφορετικές ομάδες μέσα σε αυτές τις κοινότητες: νεοεισερχόμενους και άτομα που ζουν ήδη σε αυτές τις κοινότητες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Για τον σκοπό αυτό, οι εταίροι του DIGIMI δημιούργησαν εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει μεθοδολογία, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, πλατφόρμα συλλογής ψηφιακών αφηγήσεων και εφαρμογή καταγραφής ψηφιακών ιστοριών, το DIGIMI App. Το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν στο https://digimi.eu/.

Οι ιστορίες μας ενώνουν!

Τη δράση παρουσίασε η  κ. Αλεξάνδρα Πάμπουκα, EU Project Manager, από το Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας (CSI),


Όταν εμείς οι μαθητές του Β61, πληροφορηθήκαμε ότι θα έχουμε κοινή δραστηριότητα με τους μαθητές με Μεταναστευτική Βιογραφία, δεν ήξερα τι ακριβώς να περιμένω .Μόλις μπήκαμε στην αίθουσα, μας ζητήθηκε από την ομιλήτρια να μην καθίσουμε με τους συμμαθητές μας, αλλά με μαθητές  που δεν γνωρίζουμε. Επίσης κληθήκαμε ρίχνοντας ο ένας την μπάλα στον άλλο, να συστηθούμε. Έτσι  κάθε αμηχανία που είχαμε στην αρχή άρχισε να διαλύεται ,αφού μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε, να μάθουμε τον χώρο καταγωγής του κάθε μαθητή ,τα ενδιαφέροντά του. Στη συνέχεια κληθήκαμε με την τεχνική του κολλάζ να αποδώσουμε ένα θέμα που δόθηκε ξεχωριστά στον καθένα. Στο τέλος, κάποια παιδιά παρουσίασαν το έργο τους που είχαν φτιάξει με την τεχνική του κολλάζ και πραγματικά μας συγκίνησαν  με τις ιστορίες τους. Πιστεύω πως η δραστηριότητα αυτή, ακόμη κι αν το κολλάζ δεν είναι το αγαπημένο  μου είδος τέχνης ,μας έδωσε μια ευκαιρία να μιλήσουμε με μαθητές του σχολείου μας που σε άλλες καταστάσεις μπορεί να μην είχαμε γνωρίσει.

 Χατζησυμεού Αρετή Β61